Recenze na knihu: Božský hráč

Christina Laurenová
Přeložila: Květa Kaláčková

Počet stran: 351
Vydáno v ČR: 2014
Nakladatelství: Jota

Neskutečná knihomolka. Chronický Casanova.
     Po tom, co Hanně Bergstromové její starostlivý bratr udělá přednášku o tom, že má úplně katastrofální (protože nulový) společenský život a je zahrabaná zaživa v přípravě na doktorát, nezbývá jí nic jiného, než poslechnout a využít jeho návrh: vypadne ven, seznámí se s novými lidmi, začne randit. A kdo jí pomůže proměnit se ve žhavou dračici, po které budou toužit všichni muži? Nikdo jiný než božský přítel jejího bratra, Will Sumner – investor a dokonalý playboy! Will riskem doslova žije, ale starat se o brýlatou šprtku ho opravdu ani v nejmenším neláká… až do té divoké noci, kdy ho jeho nevinná svůdná žačka naláká do postele – a naučí ho o ženách dvě tři nové věci, na které už nikdy nezapomene. Jakmile Hanna objeví sílu svého sexappealu, je jen na Willovi, aby dokázal, že je opravdu tím jediným mužem, kterého v životě potřebuje.
    Známe už Božského bastarda. Poznali jsme Božského cizince. A teď nadešel ten pravý čas poznat Willa, Božského hráče.
(zdroj: knihcentrum.cz)

Jak jsem slíbila, tak plním a přináším vám recenzi na třetí díl. Moc jsem se na knihu těšila a do čtení jsem se pustila hnedka, jak byla kniha doma. A ani ne do týdne jsem knihu celou přečetla, což je na moje čtecí poměry celkem rychlé.

Jak pak vypadá kniha?
Kniha hezky ladí na poličce s předešlými dvěma díly, kdy první je laděn do červena, druhý do modra a třetí do růžova. Jinak pro ty koho to zajímá je to hardback s přebalem.

Písmena, odstavce, stránky, kapitoly...
Jak jsme již zvyklí z předešlých dvou dílů, ve vyprávění v ich formě se střídají dvě hlavní postavy, muž a žena, nyní to jsou Hanna a Will. Hanna je šprtka, která je od dětství zamilovaná do Willa, což je jejího staršího bratra nejlepší kamarád. Díky dvou pohledům, víme přesně, jak na tom jsou obě strany. Což je sice super, protože vlastně máme možnost, příběh sledovat ze dvou různých úhlů, ale zároveň víme vše, a tak nás  nic nemůže překvapit.

Spisovatelky píší hezky a to tak, že stránky pěkně ubíhají. Nic není rozepisováno moc (snad kromě postelových scén, k čemuž se ještě později dostanu), takže se čtenář nenudí. Na druhou stranu, ale ani nemůže očekávat žádné převratné knižní sousto, které by se mohlo rovnat nějakým klasickým románům, jenž jsou čteny po generace. Vše má tedy své pro a proti!

Příběh, děj, postavy...
Asi bych měla začít tím, že ti kdo si oblíbili minulé hlavní postavy a to Chloe a Benetta nebo Sáru a Maxe, je zde budou moci opět potkat. Jsou to totiž Willovi dobří přátelé a skamarádí se s nimi i Hanna. Autorky se jim zde také trochu věnují a jejich příběhy dotáhnout do opravdového konce.

První díl měl nějaký ten děj, který ještě za děj jde považovat. Druhý byl na hraně a u třetího už toho samotného "děje" moc není. Kromě toho, že jedou na víkend k  Hanniným rodičům a jedné konečné zápletky se toho moc nestane. Spisovatelky se zde zaměřily spíše na postelové scény, které dokáží popisovat klidně jednu na patnácti stránkách. Co už je trošku moc, ne?

Sice se kniha dějově o proti minulým dvěma trochu pohoršila, ale na druhou stranu se zde najdou momenty, u kterých se od srdce zasmějete. U čtení se celkově nudit nebudete, styl psaní zaujmout dokáže!

Sečteno a podtrženo
Abych to nějak shrnula, tak tedy:
Je to suprová oddechovka na léto někam k bazénu nebo moři, ale postačí klidně i na zahradu nebo na balkon. Stránky pěkně ubíhají a pokud od této knihy neočekáváte nějaké zázraky, složité milostné romance a kdo ví co ještě, tak zklamaní rozhodně nebudete.
 5/10
Tímto bych chtěla poděkovat Knihcentru za poskytnutí recenzního výtisku!!!