Recenze na knihu: Božský cizinec

Autor: Christina Laurenová
Přeložila: Květa Kaláčková
Počet stran: 318
Vydáno v ČR: 2013
Nakladatelství: Jota

Božská kombinace sexu, drzosti a emocí!
Sara Dillonová, nadaná finanční asistentka, se při útěku od svého nevěrného přítele přestěhuje do NY. Unavená několikaletým stereotypem hledá povyražení bez přílišných závazků. Když v tanečním klubu potká neodolatelného, sexy Brita, nepočítá s tím, že by z toho bylo něco víc než zábava na jednu noc. Ale způsob a rychlost, kterými muž překračuje její zákazy, ho brzy promění z nezávazného flirtu v jedinečného Božského cizince.
Celé město ví o tom, že Max Stella je na ženské a střídá je jako trenýrky. Navzdory tomu, nakolik spoléhá na svůj vzhled businessmana, začne po setkání se Sarou – a po jejím svolení, aby pořídil několik jejích divokých fotek – přemýšlet nad tím, jestli by jeho vášně mohly někdy přerůst za hranice ložnice.
Pro Sáru je jen jediná věc děsivější, než že by je někdo chytil při setkáních plných erotických zážitků na veřejnosti – že by se jí Max mohl dostat příliš k tělu – a to ne doslovně.
(zdroj: bux.cz)

Skoro po roce jsem se odhodlala si koupit další díl pokračování Božského bastarda, který vydávají dvě spisovatelky pod pseudonymem Christina Lauren. Pod tímto uměleckým jménem se skrývá Christina Hobbsová a Lauren Billingsová. A nejdéle do konce léta můžete u mě na blogu očekávat také recenzi na třetí díl - Božský hráč. Předem se omlouvám, pokud omylem k prvnímu dílu přihodím něco z knihy Dublin street, jelikož při čtení jsem zjistila, že mi tyto dvě knihy docela splývají.

Abych dodržovala přesný postup mích recenzí, tak bych nyní měla pokračovat popisem knihy jako takové. Tak tedy je to hardback. A písmena na stránkách jsou poměrně velká, takže vám stránky pod rukama přímo ubíhají ani nevíte jak.

Kniha je psaná ich formou a ve vyprávění se střídá Sára a její božský cizinec Max. Což mě přivádí k myšlence, že poslední dobou se přímo roztrhl pytel s takovýmto stylem.

Nevím, jestli si to dobře pamatuji, ale přijde mi, že první díl měl alespoň nějaký ten děj a zápletku. Zatímco tento byl pouze o sexu s bohatým chlapíkem a léčení se z rozchodu s jiným. Tak nějak tu nebylo nic, co by čtenáře drželo v napětí. Kromě posledních pár stránek, kde by se našla taková ta ohraná zápletka, kterou vám ani nebudu prozrazovat, protože myslím, že sami tušíte. Ovšem romantické ženské pohlaví, které si potrpí na prince z pohádky, kteří se ze zlobivých změní ze dne a den v hodný, si tu najdou své a knihu užijou. (Možná se mýlím, protože jak jsem již psala výše, docela se mi motá Dublin street a Božský bastard.)

Jak jsem již nepřímo naznačila, čeká nás také změna hlavních postav. To se také dalo tušit, když první díl měl velký happy end. Nicméně ti, jenž si minulé hlavní postavy oblíbily, nezoufejte! I zde se na pár stránkách objeví, jako dobří známí našich nových hrdinů.

7/10