sobota 28. června 2014

Recenze na knihu: Rozděleni časem (V pasti)

Originální název: Vortex
Autor: Julie Crossová
Přeložila: Zdík Dušek
Počet stran: 333
Vydáno v ČR: 2014
Nakladatelství: Fragment

Anotace:
Jackson Meyer dokáže cestovat časem. Změnil tak minulost a zachránil život své životní lásce Holly. Stal se agentem tajné divize CIA nazvané Bouře. Jackson a jeho kolegové se dostanou pod palbu nepřátelské divize CIA Oko. Jackson zjišťuje, že svět kolem něho se změnil. Někdo ví o jeho vztahu s Holly vymazaném z minulosti a hodlá toho maximálně využít. Jejich životy se opět ocitají v nebezpečí…
(zdroj: fragment.cz)


Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na druhý díl trilogie Rozděleni časem. Tento díl se jmenuje V pasti. První díl se mi docela líbil, ale moc jsem z něj nadšená nebyla, a tak jsem nevěděla, co čekat.

Jako první bych opět rozebrala celkový vzhled knihy. Díly k sobě ladí a jsou stejného formátu, což je jedině dobře. I vnitřní grafické podoby jsou stejné. Jediné co má navíc, je nápis Young adults na hřbetě a přední straně. První díl jej nemá.

Kniha je psána ich formou z pohledu Jacksona, tak jak jsme zvyklí, takže zde se nic nemění. V druhém díle už je Jackson v chování vyspělejší, sice neuplynula moc dlouhá doba mezi oběma díly, ale rozdíly v chování jsou. Je více zodpovědný a více přemýšlí nad následky svého chování. Také aby ne, když se stal agentem Bouře.

Jeho lásku Holly jsme mohli v prvním díle pozvat ve dvou verzích, jak jsem se zmínila v recenzi na první díl. Zde máme tu možnost se s ní setkat jako s tajnou agentkou.

Také jsem se u prvního dílu zmiňovala o tom, že celé to skákání časem je nějak zamotané a že dá čtenáři zabrat, aby se v tom neztratil. Tak zde je to bohužel ještě horší. Ztratila jsem se už na začátku, takže jsem pak plno věcí nechápala. Spisovatelka čtenáře ještě k tomu mate tím, že neustále mění, co byl vlastně poloskok, co úplný skok... Takže udržet notu a neztratit se, prostě nejde!

Celkově se kniha četla velmi blbě. Už jen to, že skákání bylo zamotané, je jedno velké mínus. Nicméně děj prostě čtenáře neudrží u knihy. Sice zde jsou zápletky, akční momenty... Ovšem to nestačí, správná kniha musí nutit číst dál a dál a to se mi u této nestalo.

4/10
Tímto bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku!!!

1 komentář:

  1. Já jsem nečetla ani první díl, ale vzhledem k tvému hodnocení tohoto druhého dílu, mě trilogie ani moc neláká. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!