pondělí 2. září 2013

Měsíční chvástačka srpen (6)


Tento měsíc jsem opět neměla v úmyslu kupovat si nějaké ty hromady, haldy knih, ovšem zase jsem podlehla suprovým cenám a nakupovala jako o závod.

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA:
Nyní jsem přemluvila mamku k tomu, aby mi koupila druhý díl série Píseň ledu a ohně a ona mi ho po menším naléhání koupila. Určitě jsem měla body k dobru i z toho, že jsem mamce pustila seriál, pro nějž jsou tyto knihy předlohou. Víte, o čem mluvím! První díl tedy knihu Hry o trůny jsem četla na začátku srpna na dovolené v Chorvacku a momentálně knihu dočítám, takže se v blízké době můžete těšit na pochvalnou recenzi!
 
KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
Jako první jsem si koupila knihu Božský bastard, o které jsem toho hodně slyšela, a tak jsem neodolala. Využila jsem dne bez poštovného na Arara a do dvou dnů knihu měla doma. Za další tři dny jsem knihu přečetla a přibližně po týdnu napsala recenzi.

Dále jsem neodolala a zakoupila si na nějakém internetovém knihkupectví knihy ve slevě. A to Iluzi a Osud, za každou knihu jsem zaplatila něco okolo 99 korun, nyní si už moc dobře nevzpomínám ani na obchod. To nic nemění na tom, že to byl super obchůdek!



KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA NA RECENZI:
Tento měsíc jsem si napsala o dvě knihy internetovému knihkupectví knihcetrum.cz. Jedná se o 13. Komnata milenek a Srdcem proti rozumu. Do knih jsem zatím pouze nahlédla, ale přijdou mi jako originální. Tedy v mezích jejich žánru...


A to je pro tento měsíc všechno. Já jsem za knihy moc ráda a jsem zvědavá, co nám přinese nový měsíc!

5 komentářů:

  1. Rada by som si prečítala zvyšné diely série Krídla, 1. diel sa mi páčil 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tuto sérii mám trochu jiný názor :-), ale chci mít hezky všechny díly...

      Vymazat
  2. Chcela by som si prečítať Božského bastarda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaujíma ma, či sa by sa mi to nepáčilo :D

      Vymazat
    2. Před nedávnem jsem na ni psala recenzi, tak tam se toho o ní dozvíš víc :-)

      Vymazat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!