neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Temné vize - Odhalení

Spisovatelka: L. J. Smith
Rok vydání: 2011
Nakladatelství: Fragment
Doba čtení: 20.6.2012-21.6.2012
Počet stran: 262

O čem kniha je:
Kniha je o dívce jménem Kaitlyn, které se všichni lidé na škole straní, jedním z důvodů je, že má divné oči. Dalším důvodem je, že dokáže věci, co jiní lidé neumí, tedy malovat budoucnost. Kaitlyn chce utéct, nenávidí to!
To se jí do jisté míry i splní, jelikož se o ni začnou zajímat lidé z Zetesova institutu. Kait nejdříve jet nechce, znamenalo by to totiž opustit tátu, ale přece jen se nechá přesvědčit. Když dorazí na místo, kde bude roční výzkum probíhat, seznámí se tam se stejnými lidmi, jako je ona.
Ovšem brzy po příjezdu, postupně budou zjišťovat pravdu o tom, proč je sem vlastně přivezli…

Moje názory:
++ Když jsem knihu držela v ruce, poprvé jsem si všimla, že je od autorky, která napsala Upíří deníky. Nechápejte mě špatně, miluji ten seriál, ale knihy mě moc neoslovily, možná to bylo tím, že jako první jsem viděla seriál. Prostě jsem se bála, aby mě to alespoň trochu bavilo! A opravdu tato kniha mi přišla zajímavá!
++ Musím podotknout, že téma je velice zajímavé, poutavé… Nedokázala jsem se od knihy odtrhnout, četla jsem ji jedním dechem a měla ji za den přečtenou!
++ Knize bych vytkla jedině to, že je psána er formou a tu já zrovna moc nemusím. Nedokážu se totiž tím pádem pořádně vžít do postav, takže s nimi moc necítím.
++ Moc se mi líbilo, jak tam byly popsány pokusy, které prováděly. Muselo dát práci je vymyslet!
++ Hrozně moc se těším na další díl, takže brzy čekejte recenzi. Knihu velmi doporučuji!

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Hodně jsem o ní na internetu četla a rozhodla jsem se ji také přečíst.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Schopnosti, experimenty

3. Definujte knihu jedním slovem.
Lži (asi to není moc výstižné, ale mě opravdu nic jiného nenapadá)

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Určitě bych chtěla nějaké schopnosti, ale hrozně jsem si zamilovala Joyce, doufám, že se bude vyskytovat i v příštím díle!

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Zajímavý námět!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Er forma

6/10

Také bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!