neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Nebezpečná láska

Spisovatelka: Kateřina Petrusová
Rok vydání: 2012
Nakladatelství: Fragment
Doba čtení: 10.6.2012-14.6.2012
Počet stran: 374

O čem kniha je:
Kniha je o Paige, která se stará o pacienty. Na doporučení jednoho z bývalých klientů si ji najmou na hlídání dospělého muže, který se kvůli stresu z autohavárie chová jako malý kluk. Jelikož jejím zaměstnavatelům konkurence tlačí na paty, pošlou Paige s Mikem pryč na chatu. Po pár dnech se Mike uzdraví, ale ještě se necítí na to, aby se vrátil do normálního života… (To je jenom začátek, více vám neprozradím!)

Moje názory:
++Než jsem si knihu objednala a začala číst, byla jsem velmi na vážkách, jestli mě bude kniha bavit… Ale hnedka po doslova pár stránkách mě kniha chytla a nepustila až do konce, takže rozhodně nelituji! Byla to jedna z těch mála knih, do kterých se zamilujete a musíte nad ní pořád myslet… Klidně bych ji zařadila na stejnou pomyslnou příčku jako Stmívání nebo Hunger games!
++Když už jsem tu tak nakousla to Stmívání, přišlo mi, že se v něm spisovatelka do jisté míry nechala inspirovat. V některých scénách jsem naprosto viděla scény ze Stmívání. Mike mi do jisté míry přišel jako Edward: nebezpečný, po uši zamilovaný, milý, romantický… I jejich chování bylo podobné jako chování postav ve Stmívání!
++Abych tu pouze nechválila, tak budu i trochu kritizovat, i když pravdou je, že není moc co. Nicméně mi to přišlo rychle ukončené a vůbec se mi nelíbilo, jak celá kniha skončila. Asi je to pro ně lepší, ale já jsem to prostě chtěla jinak, no co nadělám, že?
++Takže abych to nějak shrnula. Kniha mě naprosto okouzlila. Doporučuji si ji přečíst, až budete mít chvilku volna, jelikož při čtení toho moc neuděláte!


1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Hodně jsem o ní na internetu četla a rozhodla jsem se ji také přečíst. Rozhodně nelituji!

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Pravá láska

3. Definujte knihu jedním slovem.
Mafie

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
S Paige bych se asi neztotožnila, ale chtěla bych být na jejím místě do jisté míry…

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Kniha, která vás prostě nepustí.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Tak mě osobně konec, ale na to má každý svůj názor a třeba se někomu konec líbí!

10/10

Také bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!