neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Krásní mrtví Summer

Spisovatelka: Eden Maguire
Rok vydání: 2012
Nakladatelství: Fragment
Doba čtení: 26.4.2012-27.4.2012
Počet stran: 263

O čem kniha je:
Tak tedy, tato kniha je třetím dílem o Krásných mrtvých. Tentokrát musí Darina objasnit smrt svojí kamarádky Summer. Summer milovala hudbu a měla našlápnuto na skvělou kariéru hudebnice. Ovšem jednoho dne, když byli v nákupním středisku, jí nějaký pomatený střelec zastřelil. V této knize toho Darina řeší opravdu hodně…

Moje názory:
++ Abych byla upřímná, tak tento díl mě mile překvapil. Celá kniha už není jenom o tom, že Darina jezdí do hor a zpátky, jako tomu bylo v druhém díle. Konečně se něco děje a děje se toho opravdu hodně. Spisovatelka na této knize opravdu pracovala, vymyslela plno zápletek a zajímavých, překvapivých rozuzlení. Klobouk dolů tento díl se mi asi líbil nejvíce!!!
++ Další mojí poznámkou je to, že kniha se čte opravdu hezky. Já sama jsem si přečetla za dva dny. Nikdo na mě nesměl mluvit nebo po mě něco chtít. Prostě jsem to musela dočíst! A okamžitě chci další díl! Takže upozornění pokud si knihu plánujete přečíst, udělejte si v diáři velké volno, jelikož od knihy se neodtrnete dokud ji nedočtete! (tedy u mě to tak bylo)
++ Když jsem četla první díl, říkala jsem si super něco jiného než upíři. Byla jsem ráda a ráda jsem si od nich odpočinula. Spisovatelka si našlápla k zajímavé sérii a chtěla jsem číst dál. Druhý díl si mě už tak moc nezískal, jak jsem už psala minule, chyběla mi tam trocha akce navíc. (ale já většinou, všechny druhé díly nemám v lásce) A třetí díl si mě opět úplně získal! Tak jsem zvědavá na pokračování!
++ Opět bych se i trochu chtěla vrtat v těch mezerách, jak jsem už nakousla u recenze na druhý díl. Opět mě napadá, jestli by si neušetřili mnoho práce! Vezmu to tedy od začátku. Jak vědí všichni, kdo knihy četli, Krásní mrtví umějí číst myšlenky. No, a tak mě napadá, že by mohli prostě a jednoduše si přečíst myšlenky těch, který podezřívají z toho zločinu! Nějak je navést, aby na to začali myslet a bum, máme odpověď. Co si myslíte vy?

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Když už jsem přečetla první a druhý díl, tak proč ne i ten třetí!

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Krásní mrtví

3. Definujte knihu jedním slovem.
Láska (kde se toto slovo nedá použít?)

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Když o tom tak přemýšlím, v každém díle jsem si někoho oblíbila, ale tady… Byla jsem příliš zaujatá dějem, než abych přemýšlela o těch postavách!

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Super nečekané obraty v ději, to se mi na této knize velice líbilo.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Už jsem se zde zmiňovala. (poslední bod u mích názorů)

8/10

Knihu si můžete koupit zde

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!