neděle 4. srpna 2013

Přečetla jsem: Muka

Spisovatel: Lauren Kate
Rok vydání: 2010
Nakladatelství: Knižní klub
Doba čtení: 2.2.2012-5.2.2012
Počet stran: 326
Knihu si můžete koupit na Arara.cz

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
·Ze začátku mi kniha přišla nudná, možná je to tím, že první díl jsem četla už před nějakou tou dobou, takže mi chvíli trvalo vžít se do děje. Nebo je to proto, že jsem knihu před dvěma měsíci nakousla (asi20 stran), potom mi ji mamka sebrala, že ji mám dostat až k Vánocům. Nicméně čím dále jsem v knize byla, tím víc se toho tam začínalo dít. U konce jsem ani nemohla spát a musela knihu dočíst. Opravdu děj se tam rozvíjí pomalu, ale konec za to stojí!!!
·Nevím proč, ale pořád jsem musela srovnávat Daniela s Edwardem. Já vím, že Edward je až moc "dokonalý. Ovšem v jeden moment knihy, kdy Luce probírala s Daniel jestli jejich vztah za to stojí a přemýšlela jestli by se neměli rozejít, jestli to pro ni nebude lepší. Daniel to prostě nechtěl, třeba se dozvíme, že by jí i tak hrozilo velké nebezpečí nebo něco podobně. Ovšem tehdy jsem si říkala, to ji jako chce nechat umřít jen kvůli tomu, že ji miluje, to je teda láska a začala to srovnávat…

·Luce nechápu. Jo opravdu mě vytočila, když políbila Milese. Má vztah s Danielem, který pro ni riskuje život a ona… Třeba má autorka nějaké tejné plány. Ale nyní mi Miles nepřijde tak divný, jako mi přišel Jacob, když dolejzal za Bellou. Prostě si myslím, že to neměla Luce dopustit .
·Opět jdu přirovnávat ke Stmívání, tam jsem si zamilovala Alici a tady se mi pod kůži dostávají hned dvě hrdinky. Arriane mám ráda, docela mi i připomíná Alici, je taky tak správně praštěná. Shelby ani nevím proč, je mi docela sympatická…
·Co mě na celé této knize i sérii trochu štve, je to, že toho moc nevíme… Kdo čte pochopí.
·A snad už posledním bodem je konec knihy. Bitva na konci byla úžasná, četla jsem ji jedním dechem. Co se mi ale nelíbilo, bylo to, jak to skončilo. Nic nebude prozrazovat, ale poslední dvě stránky bych nejraději vytrhla.
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

Popis děje tu psát nebudu, myslím, že si ho všichni najdeme někde v online obchodech… A asi bych vám prozradila něco víc, než byste sami chtěli. Tak tedy poslední bod, jsou otázky, na které vždy odpovídám, jen ještě dodám, že v pondělí ve větách srdce budou úryvky z této knihy…

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Četla jsem jedničku a chtěla jsem zjistit, jak děj pokrčuje…

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Andělé, démoni

3. Definujte knihu jedním slovem.
Tajemství (to mě na tom trochu štve)

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
S nikým bych se neztotožnila asi v žádné knize, ale jak už jsem psala výše, mám své oblíbené postavy.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Pořád čtu jen samé upíry, tak je dobré jednou zkusit něco o andělích, docela bych to chtěla vidět i na plátně, jak vyřeší křídla…

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Už několikrát jsem se tu zmiňovalo o tajemství, to mi tam fakt vadí.

7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!