neděle 4. srpna 2013

Přečetla jsem: Harry Potter a princ dvojí krve

Spisovatel: J. K. Rowlingová
Rok vydání: 2005
Nakladatelství: Albatros
Doba čtení: 14.3.2012-25.3.2012
Počet stran: 533
Knihu si můžete koupit na Arara.cz


++Myslím, že vám ani nemusím psát, o čem kniha je, kdo je hlavní postava… To ví snad celý svět, je to fenomén, který byl na vrcholu slávy, když jsem byla malá. Tehdy jsem si koupila asi čtyři díly, ale nepřečetla jsem je. Nevím, jestli jsem to už nepsala v recenzi na první díl, ale jako malou mě to prostě nebavilo.
++Dneska se mi knihy líbí, i když není to zrovna to, po čem prahnu. Knihy nečtu za sebou, jak jste si mohli všimnout, jako první jsem četla díly 2, 3, 4, 5. Potom jsem si dala několik měsíců pauzu a přečetla jedničku. Nyní jsem se dostala k předposlednímu dílu a snad to brzy dovrším sedmičkou. (když tak o tom přemýšlím, dílů je stejný počet jako viteálů, asi si spisovatelka do nich ukrývala kousky své duše J)
++ U knih je to se mnou stejné jako u filmů, musím říci, že knihy jsou stejně jako filmy díl od dílu temnější a mně se spíše líbily, když to byla ta pohádka. Jsem zvědavá, jestli poslední díl vůbec dočtu do konce, jelikož Harryho mám neodvratně spojeného s Bradavicemi, a když tam nyní už nebude…
++Nicméně mi postavy přirostli k srdci a přiznávám se, že na konci této knihy jsem i trochu brečela. Ale nebyly to slzy, jako u jiných knih…


1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Snad každý by měl tuto sérii přečíst, stejně jako Stmívání, Hamleta…

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Láska, přátelství

3. Definujte knihu jedním slovem.
Zlo

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Opravdu nevím, ale mám svým způsobem ráda Hermionu.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Jsou tam i poučné momenty.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Jo to musím přemýšlet, snad mě někdy něco napadne…


7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!