neděle 4. srpna 2013

Přečetla jsem: Blues v modré a bílé

Spisovatel: Václav Hrabě
Rok vydání: 1977
Nakladatelství: Melantrich
Doba čtení: 19.1.2012- 20.1.2012
Počet stran: 89


1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Tuto knihu jsem si vybrala, protože je od básníka, po kterém je pojmenovaná moje nová škola. Dokonce chodil i na stejnou základní školu. Babička ho znala ze školy i spolu seděli v lavici a děda s ním hrál v kapele.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Koštéři metafor

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Blues

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
V této knize bych se s nikým neztotožnila, protože je to kniha s básničkami.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Líbí se mi jeho pohled a nejlepší básnička je podle mě Blues pro bláznivou holku. Ta se mu povedla.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Přijde mi, že některé básničky se nerýmují, možná to jen v nich nevidím.

8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!