neděle 4. srpna 2013

Měsíční chvástačka duben 2012 (6)

 
 
 
Tak už i já se přidávám k tomuto projektu. Nejdříve jsem si myslela, že bych neměla moc, co ukazovat. Ovšem něco málo přece jen za ten měsíc někde skoupím… Sice toho není tolik, jako mají někteří z vás, ale já bych je potom ani nestačila přečíst. Opravdu nechápu, kdy to všechno někteří z vás přečtou, u koho na blogu vždy vídám takové kupy. Chápu, třeba někdo měl narozeniny… Ale když se to opakuje každý měsíc… Jako jo přeju vám to, ale kdy to proboha stačíte přečíst! Nebo je jen kupujete, abyste je měli, někdy by mě to docela zajímalo, ale teďka už ke mně.

Tak jako první knihy, které jsem si koupila:
Rozum a cit
Křídla

Rozum a cit jsem koupila na začátku měsíce, už jste tu měli recenzi, tak nějak neplánovaně. Jela jsem s mamkou nakoupit jídlo a najednou se v košíku ocitla i kniha a já o nějakou tu korunku byla lehčí.
No a Křídla jsem si koupila plánovaně, hodně jsem o tom přemýšlela a rozmýšlela se mezi několika knihami, nakonec vyhrála tato. A já doufám, že příští měsíc vám tu představím její sokyně. Moc doufám, tak uvidíme. Jinak ji momentálně čtu, takže někdy za týden tu bude recenze.



Recenzní výtisky:
Temná akademie
Krásní mrtví: Jonas
Krásní mrtví: Arizona
Krásní mrtví: Summer

Jak jste si mohli všimnout, tak jsem někdy začátkem dubna začala spolupracovat s pár nakladatelstvími. Všechny tyto knihy mám již přečtené a napsané recenze. Dvě jsem sice ještě nezveřejnila, ale tento týden tak učiním. Těšte se a já se budu těšit na pokračování obou sérií. Ani nedokážu říci, která z těch knih byla nejlepší, každá má svoje kouzlo.



Tak a všechny knihy pěkně pohromadě:
Temná akademie
Krásní mrtví: Jonas
Krásní mrtví: Arizona
Krásní mrtví: Summer
Rozum a cit
Křídla

Tak tedy tento měsíc jsem svoji knihovničku rozšířila o šest knih. Doufám, že stejné nebo větší číslo budu psát i příští měsíc, nechme se překvapit. Ještě na závěr bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment, za poskytnuté výtisky!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!