čtvrtek 15. srpna 2013

Měsíční chvástačka červenec (8)



Je už půlka srpna, takže je nejvyšší čas sepsat chvástačku  za červenec, který nebyl oproti jiným měsícům zase tak moc úrodný, ale pro mě to jsou moc hezké knihy, za něž jsem velmi ráda.
 
Knihy, co jsem dostala:
Jako první vám představím knihy, které jsem dostala od mamky a jsou to knihy na maturitu. Našla jsem si je na antikvariátu: Romeo a Julie, Krysař, Spalovač mrtvol. Romeo a Julie je dvojjazyčná kniha.

Dále jsem dostala tři knihy od babičky, samozřejmě jsem si je sama vybrala a jsou to knihy: Divergence, Hra o trůny, Drakie – Útěk. Jsem za ně moc moc ráda!

Knihy, které jsem dostala na zrecenzování:
Tak tento měsíc jsem poprosila o dvě knihy nakladatelství Fragment a to o: Mayské proroctví – Hadí spirála, Jmenuji se X.

















Tak to je pro tento měsíc všechno, doufám, že i vy jste získaly super knihy, z nichž máte velkou radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!